آرت‌توگدر کجای کار است؟ جای خوبی است. البته من یکی دوسالی هست که دارم این را می‌گویم، اما الان جایی هست که یواش یواش اسممان دارد در این منطقه مطرح می‌شود. من کار در CERI را نیمه وقت کردم و از اول ۲۰۲۰ سه روز را فقط به آرت توگدر اختصاص دادم. کلا مغزم را متمرکزتر کردم.

این گزارش سال ۲۰۱۹ است. برنامه‌ها را حالا به سه قسمت تقسیم کردم: کارهای عمومی و برنامه‌های بعد از مدرسه، حمایت از هنرمندان، و آموزش و پروژه‌های رسانه‌ای برای اطلاع رسانی. تیم هم تقریبا الان ترکیب خوبی دارد. من و مایلز تقریبا چهل ساعت کار می‌کنم وبقیه چیزی بین هشت تا بیست ساعت. برای بورد یک کارگاه آموزشی برگزار کردیم و رئیس بورد عوض شده است.

قرار شده تا ماه جون امسال آنقدری به من حقوق داده شود (یعنی خودم بتوانم به خودم حقوق بدهم) که از کار دیگرم بیایم بیرون. برنامه ام این است که بشوم عضو بورد آنها.

اتفاق زیاد افتاده. همه را نمی‌شود تعریف کرد بعد از اینهمه وقت. یک سری ویدو اینجا می‌گذارم اگر می‌خواهید از حال و هوای کار ما باخبر شوید می‌توانید اینها را ببینید.

ویدوی برنامه کارگاه رقص و عکاسی- ویدئوی کلاس استدیوی موسیقی- فیلمی که در مورد وضعیت اخراج پناهنده‌های کامبوجی ساختیم. کلا این کانال ویدئوی‌های آرت توگدر است.

این جمعه یک برنامه افتتاح نمایشگاه داشتیم. کارهای هجده زن مهاجر مقیم بی اریا به مناسبت ماه مارچ و روز هشتم مارچ. جمعیت خوبی آمده بودند. نزدیک دویست نفر. فوربز در مورد این نمایشگاه نوشت و خودم هم یک مصاحبه کردم با مجله اوکلند.

این نوشته در بلوط ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.