خاک بر سرم بریزن به خاطر این مدل فارسی انگلیسی نوشتنم در متن پایین. مطمئنم با ده دقیقه جستجو می‌شه به تمام این مفاهیمی که من دارم انگلیسی می‌نویسمشون در فارسی رسید. اما من نای جستجو ندارم. و خب این خیلی احمقانه است که اگه نتونم کارم رو به زبان فارسی تعریف کنم.باید یک تمرینی بکنم با خودم که اگر قرار باشد پنج دقیقه به فارسی در مورد ARTogether حرف بزنم، چطور باید اینطور گند نزنم به زبان.
***
تصمیم گرفتم فعلا به عوض کردن وبسایت فکر نکنم. یکی از دوستام بهم گفته بود که می‌تونه، من تمپلت و اینا انتخاب کردم و تقریبا یک روز هم خودم روش وقت گذاشتم. اما کار زیاد داره و به این نتیجه رسیدم که الویتم هم نیست. سایت الان ARTogether سایت بدی نیست. ساده است و اون زمان اول به خاطر این انتخابش کردیم (با گلاره) که ما هنوز عکسی نداشتیم از فعالیت‌هامون. بنابراین یک تمپلت ساده با مینیمم میزان عکس رو انتخاب کردیم. اما الان خیلی کار داریم نشون بدیم و هم اینکه محتوا هم باید کمی عوض بشه. الان vision برام خیلی مشخص‌تره. در مورد mission بالاخره به یک نتیجه دلخواه رسیدم که خودمو راضی کنه. واقعا نمی‌دونم در فارسی به community building چی می‌گیم و اصلا آیا همچین مفهومی رو داریم یا نه. احتمالا داریم ولی من خیلی پرتم. در هر حال هدف رو قطعا دیگه الان می‌تونم Community Building Through Art تعریف کنم. تعریف خیلی کلی هست. اما خب community buidling هم می‌تونه مراحل و مجراهای متفاوتی رو در بر بگیره. برای همین یک هدف کلی رو انتخاب کردم که بتونم اجزای vision رو هم توش بگنجونم. یعنی اینکه چطور اجزای تصویری که دارم ترسیم می‌کنم از آینده ARTogether هر کدومشون به نوعی دارن این community building رو اجرا می‌کنن. اینا باید در وب سایت آپدیت بشن. اما فعلا نیرو (در خودم و در بیرون)‌ندارم که کمک کنن برای وب سایت. روی squarespace هست. بنابراین خودمم هم می‌تونم بشینم یکی دو روز تمامش کنم. اما الویت نیست.
این یاد گرفتن الویت‌ها و اختصاص نیرو (ی خیلی اندک) به آن را هنوز دارم یاد می‌گیرم. تمرینش هم سخت است چون می‌خواهی کار خیلی درست انجام شود.

به همین دلیل بالا و تمرین اینکه گاهی اگر منتظر بهترین حالت شوی، شاید خیلی عقب بیافتی یا اصلا شروع نکنی، باعث شد که بالاخره امروز بعد از ظهر ـکه یکشنبه هم هست- در فیس بوک و اینستاگرم و تویتر بالاخره نوشتم در مورد ARTogether. می‌خواستم سایت تازه و عکس‌ها هم آماده بشن، اما گفتم با همین هم میشه اعلام کرد.
—-
فردا برمیگردم سر نوشتن strategy planning و مادر مرده رو تمام می‌کنم!

این نوشته در بلوط ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.