یک اتفاق خوب افتاد برای ARTogether.
یکی از این جاهایی که ایمیل زده بودم برای درخواست کمک رایگان قانونی، کالج حقوق دانشگاه برکلی بود.
اولین ایمیل را یک ماه پیش زده بودم بهشان. کسی که جواب داد- خانم دبرا- بود که گفت مرکز خدمات محلی دانشکده آنها کارهای نان پرافت را انجام نمی‌دهد. اما گفت که از یکی دو نفر می‌پرسد.
دیگر خبری ازش نشد. دو هفته قبل پیگیری کردم که دبرا جان چی شد.
جواب داد و مرا به خانمی به اسم جنیفر معرفی کرد.
با جنیفر ایمیل کاری کردیم و قرار بود که هفته قبل ببینمش. اما دیگر جواب نداد که قرار بگذاریم.
پیگیری کردم اوایل هفته قبل. گفت که جمعه همدیگر را ببینیم.
جمعه آخرین مهلتی بود که من به خودم داده بودم که دیگر اگر تا اول نوامبر وکیل را پیدا نکردم فرم‌ها را همینطور بفرستم به اداره مالیات.
خانم جنیفر وکیلی در یک گروه وکالت بزرگ بین ‌المللی است که در سن فرانسیسکو هم شعبه دارند. بخشی از کار آنها کمک رایگان به سازمان‌های غیرانتفاعی است. البته من این را نمی‌دانستم. چون معمولا این چیزها عمومی نیست. خلاصه اینکه قرار شد جنیفر کمک کند که من فرم‌ها را دوباره پر کنم و بفرستم چون پیشنهاد داد که من به جای فرم ۱۰۲۳ فرم ۱۰۲۳ EZ را پر کنم که فرم بسیار ساده تری است و اداره مالیات خیلی سریعتر به آن جواب می‌دهد. یک نگاه سر سری هم به اساسنامه انداخت و گفت این خوب نیست.
اما نه تنها این، بلکه گروه وکالت آنها می‌تواند به عنوان وکیل ARTogether باقی بماند و اگر وقتی مشکل قانونی پیش آمد کمک کنند. رایگان.
*****
این داستان کار کردن بدون سرمایه است. بالاخره از یک جا می‌شود یک منبعی پیدا کرد. اما خاصیت پول این است که در وقت صرفه جویی می‌کند. من الان یک ماه و نیم است معطل فرستادن این فرم‌ها هستم.
تقریبا در تمام زمینه‌های دیگر کار هم وضع این است. این به شدت فرسایشی است. اما من هی باید به خودم ترمز بدهم که لامصب حواست باید به بدهکاری کردیت کارتت باشد. هزینه‌های ARTogether خیلی وقت است که دو رقمی شده و من هنوز بیکارم.

این نوشته در بلوط ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.